Sunday 15 April 2012

Gerakan sumbangan kilat JPP

,
Sama ada kita semua sedar atau tidak, salah seorang rakan kita, Nurdiyana Nadirah binti Daud, dari Jabatan Kejuruteraan Awam, serta keluarganya telah kehilangan harta benda dalam satu kebakaran yang telah berlaku beberapa minggu yang lepas. Oleh itu, JPP telah mengambil inisiatif dengan mengadakan satu kutipan tabung kilat yang telah di laksanakan 2 minggu yang lalu. Tabung derma kilat ini telah dilaksanakan di semua jabatan induk dan mendapat sambutan yang amat baik, sekali gus menunjukkan keprihatinan semua warga PSAS.

Pn. Aishah Sheikh Abu bakar, Ketua Jabatan Hal Ehwal Pelajar menyampaikan kutipan derma kepada sdri. Nurdiyana Nadirah binti Daud, diiringi Yang Dipertua JPP PSAS sdr. Muhamad Arif bin Shafei

Justeru, satu majlis ringkas bagi menyampaikan sumbangan derma semua warga PSAS telah dilaksanakan pada 10 April 2012 yang lalu. Kepada semua warga PSAS baik pelajar mahupun staf yang ingin membantu/menyumbangkan sumbangan dalam apa jua bentuk, boleh terus berjumpa dengan pelajar tersebut ataupun melalui Yang Di Pertua JPP PSAS sdr. Muhamad Arif bin Shafei.

0 comments to “Gerakan sumbangan kilat JPP”

Post a Comment