Wednesday 9 January 2013

Suntikan Pelalian Kanser Serviks Percuma

,

Sukacita dimaklumkan, Politeknik Sutan Azlan Shah dengan kerjasama LPPKN Tg. Malim akan melaksanakan Suntikan Pelalian Kanser Serviks Secara percuma kepada para pelajar PSAS. Namun begitu, perkhidmatan percuma ini hanya untuk pelajar-pelajar perempuan yang lahir pada tahun 1993 dan 1994 sahaja. Semua pelajar diwajibkan hadir pada masa, tempat dan tarikh berikut :

Tarikh : 19 Januari 2013
Tempat : Dewan Serbaguna
Masa : 8.00 pagi

Semua pelajar perempuan yang terlibat (pelajar yang lahir pada tahun 1994 dan 1993), digalakkan mengambil peluang ini kerana kos sebenar suntikan pelalian HPV ini  dianggarkan bernilai RM600-RM1000. Gunakan kesempatan ini sebaik mungkin.

Berikut adalah sedikit sebanyak pengalaman individu berkenaan Suntikan Pelalian Kanser Serviks ini.

http://ernysuriaty.blogspot.com/2012/10/suntikan-hpv-anda-dah-saya-sudah.html
http://epiloganz.blogspot.com/2011/08/vaksin-hpv-suntikan-pencegahan-kanser.html

Berikut adalah sedikit sebanyak maklumat buat anda semua.

http://www.kunyitpenawarkanser.com/2011/10/virus-human-papilloma-hpv-punca-kanser.html




Berikut adalah senarai nama pelajar yang terlibat dengan program vaksinasi HPV






Berikut adalah borang mesti di isi oleh pelajar, sila muat turun (download), isi dan bawa pada hari suntikan HPV percuma akan dijalankan.


1 comments:

  1. salam semua… sebenarnya punca utama semua jenis kanser adalah kekurangan Vitamin B17/Amygdalin… boleh buat search di google pasal ubat B17 nie adalah penawar/ubat kepada semua jenis kanser tak kira tahap brape pun.. B17 nie tggi dalam biji aprikot, biji buah2an berry mcm acai berry, burberry, anggur, epal, kacang hijau, ubi kayu, daun sireh, daun belalai gajah, keladi tikus… tu sbb org2 tua dulu kadar kanser sgt kurang sbb mereka mengamalkan makan ubi kayu, daun sireh, ulam2an, keladi.. kita skrg mmg xmakan atau kurang makan bnda2 mcm ni, tu yg kanser terlalu tggi dlm zaman kita… sesiapa yg ingin mendapatkan ubat kanser iaitu B17 + Bromilin + Graviola + Sabah Snake Grass… boleh hubungi saya 019-9362993, atau emel di hubby_sr@yahoo.com atau join group facebook ‘PENAWAR/UBAT KANSER’.. sesuai utk merawat semua jenis kanser tak kira tahap brape… InsyaAllah boleh sembuh sepenuhnya dlm masa 2-3 bulan sekiranya mengikut tatacara yg betul... atau boleh ke blog sya ubatkanserb17.blogspot.com...

    ReplyDelete